You are on the .pl domain. We recommend you go to the .com domain so that the contents of the website are closer to your language and browsing needs.
ENGLISH(US)
CLOSE
Szukaj w Częstych pytaniach

Rejestracja i konto

Tak, aby korzystać z naszych usług, trzeba się zarejestrować. Kliknij tutaj i wprowadź wszystkie wymagane dane — otrzymasz e-mail z potwierdzeniem rejestracji i będziesz mógł zalogować się na swoje konto, aby zobaczyć swoje zakupy, stan zamówień, faktury itp.
Możliwe jest utworzenie trzech rodzajów konta:

1) dla firm — jeśli masz europejski NIP (VAT UE), nie naliczamy VAT-u,  jeśli natomiast Twój NIP nie jest zarejestrowany w systemie VIES, na fakturze zostanie naliczony VAT w obowiązującej we Włoszech wysokości 22%;

2) dla osób wykonujących wolny zawód — jeśli masz europejski NIP (VAT UE), nie naliczamy VAT-u, jeśli natomiast Twój NIP nie jest zarejestrowany w systemie VIES, na fakturze zostanie naliczony VAT w obowiązującej we Włoszech wysokości 22%;

3) dla klientów prywatnych — w tym przypadku VAT jest zawsze naliczany.
Możesz zmienić swój profil klienta bezpośrednio na stronie, logując się na swoje konto i przechodząc do działu „Zmiana profilu”. Pamiętaj, że zmianie nie podlegają takie dane jak: nazwa firmy, NIP i kod identyfikacji podatkowej. W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt pod adresem: admin.eu@pixartprinting.com.

Twoje zamówienie

Możesz zmienić zamówienie, o ile nie jest jeszcze na etapie realizacji. Jeśli chcesz wprowadzić zmiany w zamówionym produkcie, prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta pod adresem info.eu@pixartprinting.com, aby ocenić możliwość wprowadzenia zmian. Jeśli natomiast chcesz anulować swoje zamówienie, możesz to zrobić bezpośrednio na swoim koncie — w dziale „Złożone zamówienia” kliknij przycisk „Anuluj” oznaczony ikoną kosza. Pamiętaj, że możesz anulować zamówienie wyłącznie, jeśli nie dokonałeś jeszcze płatności i nie wgrałeś pliku. Sprawdź stan zamówienia na swoim koncie lub skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta w celu uzyskania informacji.  Jeśli dokonałeś już płatności przelewem bankowym, prosimy o przesłanie wniosku o anulowanie zamówienia na adres info.accounting@pixartprinting.com. Oczywiście przysługuje Ci zwrot wpłaconej kwoty, w takiej samej formie, w jakiej dokonałeś płatności (karta kredytowa, Paypal, przelew itp.) — na swoim koncie znajdziesz notę uznaniową.
Przykro nam, ale jeśli rozpoczął się już proces realizacji zamówienia, nie ma możliwości wprowadzania żadnych zmian w kosztorysie, w tym w wybranej dacie dostawy Nasz system produkcyjny nie przewiduje możliwości zmiany priorytetu zamówienia i, co za tym idzie, daty jego dostawy. W celu uzyskania dodatkowych informacji prosimy o kontakt pod adresem info.eu@pixartprinting.com.
Nasze daty dostawy i związane z nimi koszty są aktualizowane codziennie o godz. 18:00. Zwróć uwagę, że opcja dostawy w 24 godziny dostępna jest wyłącznie do godz. 10:00 rano. Pamiętaj również, że zamówienie zostaje zarejestrowane w momencie wygenerowania przez system kodu identyfikacyjnego (numeru zamówienia).
Nie wykonujemy próbnych wydruków, ale dla każdego produktu przewidziana jest minimalna wielkość zamówienia, w związku z czym można zamówić niewielką ilość kopii. W celu uzyskania dodatkowych informacji prosimy o kontakt pod adresem info.eu@pixartprinting.com.
Po wprowadzeniu wszystkich danych wybranego produktu i zakończeniu procedury zakupu, zostaniesz poproszony o wgranie pliku z obrazem do nadrukowania na zamówionym produkcie. Plik można wgrać również w późniejszym czasie, w dziale „Wgrywanie plików”. Pamiętaj, że wielkość pliku nie może przekraczać 1500 MB.
Nie, nie ma możliwości odzyskania plików. Zalecamy ich zachowanie, ponieważ mogą być przydatne do przyszłych projektów.
Na naszej stronie www.pixartprinting.pl możesz tworzyć kosztorysy w czasie rzeczywistym i wybierać dogodne dla siebie daty dostawy. Aby prawidłowo wyświetlić całkowity koszt, zalecamy zalogowanie się na swoje konto. Stworzenie kosztorysu nie zobowiązuje do zakupu. Przypominamy, że kosztorys odnosi się do pojedynczego wzoru nadruku.
Aby złożyć zamówienie, wystarczy wykonać kilka prostych kroków:
1) zalogować się na swoje konto, klikając „Logowanie” u góry strony i wpisując nazwę i hasło wybrane podczas rejestracji;
2) przejść na stronę wybranego produktu, zaznaczyć pożądane opcje w formularzu kosztorysu i dodać artykuł do koszyka (pamiętaj, że jeśli chcesz nadrukować różne wzory na tym samym produkcie, musisz stworzyć oddzielne kosztorysy dla każdego wzoru);
3) w „Koszyku” sprawdzić podsumowanie produktu oraz wybrać adres dostawy i sposób płatności z rozwijanych menu;
4) po kliknięciu „Kupuj” otrzymasz numer zamówienia i będziesz mógł dokonać płatności i wgrać plik do druku. Pamiętaj, że przed potwierdzeniem zamówienia, musisz zaakceptować postanowienia umowne. Dla każdego złożonego zamówienia otrzymasz mailowe potwierdzenie z podsumowaniem wybranych artykułów.
Dla większości naszych produktów dysponujemy wzornikami, które umożliwiają sprawdzenie właściwości materiałów. Możesz zamówić wzorniki tak samo, jak wszelkie inne produkty na naszej stronie — zobacz tutaj i odkryj nasz asortyment materiałów.
Bardzo zależy nam na tym, aby dotrzymać obiecanego Ci terminu dostawy, ale potrzebujemy Twojej pomocy! Przypominamy, że podany termin dostawy może być dochowany pod warunkiem, że płatność i wgranie pliku zostały dokonane w przewidzianym terminie, a przesłany plik jest zgodny z procesem druku — wszelkie niezgodności wykryte w pliku mogą skutkować przesunięciem terminu dostawy podanego w momencie dokonania zakupu. Jeśli zamówienie zawiera kilka artykułów z tą samą datą dostawy, data dostawy wszystkich tych artykułów przesunie się, jeżeli plik dla co najmniej jednego z nich zostanie wgrany po przewidzianym terminie. Przypominamy, że w przypadku płatności przelewem orientacyjna data dostawy na pewno ulegnie przesunięciu, ponieważ przelewy księgowane są zwykle 2-3 dni po złożeniu dyspozycji.

Wysyłka i dostawa

To Ty wybierasz datę dostawy spośród opcji dostępnych w formularzu kosztorysu. Czas dostawy towaru zależy od daty wybranej podczas tworzenia kosztorysu oraz ewentualnych późniejszych aktualizacji. Możesz śledzić swoje zamówienie i sprawdzać jego aktualny stan na swoim koncie w dziale „Złożone zamówienia”.
Oczywiście, że możesz!  Podczas składania zamówienia zostaniesz poproszony o wskazanie adresu dostawy towaru. Przypominamy jednak, że dostawa możliwa jest wyłącznie na terenie kraju odbiorcy faktury.
Nie zawsze jest to możliwe, ale zrobimy, co w naszej mocy — napisz na adres shipment.eu@pixartprinting.com, a skontaktujemy się z naszymi kurierami, aby sprawdzić, czy można jeszcze zmienić adres dostawy.
Niestety nie oferujemy możliwości osobistego odbioru towaru w oddziałach firm kurierskich. Konieczne jest podanie prawidłowego adresu dostawy, pod który zamówienie może być dostarczone w godzinach pracy kurierów.
Niestety nie ma możliwości wybrania danej firmy kurierskiej z uwagi na liczne ograniczenia w zakresie masy i wymiarów przesyłek oraz czasu dostawy, które różnią się w zależności od firmy kurierskiej.
Nie mamy możliwości realizacji zamówień z kilkoma adresami dostawy. Jeśli jednak potrzebujesz wysłać produkty pod kilka adresów, możesz złożyć kilka zamówień i przypisać im różne adresy dostawy.