Możesz zmienić zamówienie, o ile nie jest jeszcze na etapie realizacji. Jeśli chcesz wprowadzić zmiany w zamówionym produkcie, prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta pod adresem
support@pixartprinting.com, aby ocenić możliwość wprowadzenia zmian. Jeśli natomiast chcesz anulować swoje zamówienie, możesz to zrobić bezpośrednio na swoim koncie — w dziale „Złożone zamówienia” kliknij przycisk „Anuluj” oznaczony ikoną kosza. Pamiętaj, że możesz anulować zamówienie wyłącznie, jeśli nie dokonałeś jeszcze płatności i nie wgrałeś pliku. Sprawdź stan zamówienia na swoim koncie lub skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta w celu uzyskania informacji. Jeśli dokonałeś już płatności przelewem bankowym, prosimy o przesłanie wniosku o anulowanie zamówienia na adres
support@pixartprinting.com. Oczywiście przysługuje Ci zwrot wpłaconej kwoty, w takiej samej formie, w jakiej dokonałeś płatności (karta kredytowa, Paypal, przelew itp.) — na swoim koncie znajdziesz notę uznaniową.