KONKURS NA LOGO PIXARTPRINTING

Drukujemy ponad 8000 projektów graficznych dziennie, ale potrzebujemy pomysłu — Twojego pomysłu. Po raz pierwszy Pixartprinting chce zaangażować Cię w tworzenie swojego projektu — nowego projektu logo.

Masz czas do 1 wrzesień 2016 r.

TO TY JESTEŚ TWÓRCĄ

Chcemy stworzyć logo, które odzwierciedlałoby nasze wartości i poszukujemy kreatywnych grafików chcących podzielić się z nami swoimi oryginalnymi propozycjami. Myślisz, że jesteś odpowiednią osobą? Weź udział w naszym konkursie!

PRZEŚLIJ SWOJĄ PROPOZYCJĘ

Wyślij nam swój najlepszy projekt i powiedz, w jaki sposób powstał. Opisz nam, co Cię zainspirowało i pomóż nam zrozumieć historię i koncepcję, jakie kryją się w Twojej propozycji.

Wygraj 5000 €

Najlepszy pomysł na logo zostanie nagrodzony kwotą 5000 € oraz możliwością jego realizacji we współpracy z naszą firmą. Każdy uczestnik konkursu otrzyma ponadto kod promocyjny* uprawniający do 50% zniżki na kolejne zamówienie w Pixartprinting.

*Kod promocyjny daje prawo do 50% zniżki na jeden artykuł o maksymalnej wartości 200 € (lub równowartości w innej walucie) i może być wykorzystany na dowolny produkt z katalogu do dnia 30.09.2016 r. Kod promocyjny nie może być przekazywany osobom trzecim i jest przydzielany wyłącznie uczestnikom konkursu, których konto jest aktywne na dzień jego zakończenia. Po zakończeniu konkursu, tj. po 1.09.2016 r., Zooppa skontaktuje się z uczestnikami z celu przekazania kodu promocyjnego.

PRZECZYTAJ NOTKĘ

Chcesz wiedzieć więcej? Zapoznaj się ze szczegółowymi informacjami zawartymi w notce.

Masz czas do 1 wrzesień 2016 r.

WEŹ UDZIAŁ

Wszystko jasne? Prześlij swój projekt, a otrzymasz 50% zniżki na kolejne zamówienie w Pixartprinting.

Masz czas do 1 wrzesień 2016 r.

KONKURS NA LOGO PIXARTPRINTING

CHCEMY POCZUĆ DRESZCZYK!

Data otwarcia: 27 czerwca 2016 r., godz. 15.00 (GMT+1)

Data zamknięcia: 1 wrzesień 2016 r., godz. 15.00 (GMT+1)

Uwaga: przesłane projekty graficzne będą widoczne wyłącznie dla klienta. Wszystkie nienagrodzone projekty logo pozostaną własnością ich autorów.

O CO CHODZI

Od dobrych szesnastu lat firma Pixartprinting jest technologicznym partnerem tysięcy klientów, którzy korzystają z jej usług poligraficznych online. Każdego dnia przesyłają oni za pośrednictwem platformy internetowej ponad 8000 projektów graficznych do wydrukowania na rozmaitych nośnikach, które wysyłane są następnie do wszystkich krajów Europy, a od niedawna również do Stanów Zjednoczonych.
Firma Pixartprinting wciąż rośnie, ulepsza się i rozwija, aby zawsze dotrzymywać kroku swoim czasom. Właśnie dzięki takiemu podejściu narodził się ten konkurs — po raz pierwszy firma Pixartprinting zwraca się do ogromnej rzeszy grafików i innych kreatywnych specjalistów, którzy od lat wybierają jej usługi.

CZEGO OCZEKUJEMY

Szukamy pomysłu, w oparciu o który stworzymy nasze nowe logo, współczesnego i oddającego naturę stale rozwijającej się firmy Pixartprinting oraz jej cechy charakterystyczne. Wszystko zaczyna się od sugestii. Nie musisz koniecznie przedstawiać nam ostatecznego projektu, wystarczy nam pomysł na logo.
Do konkursu możesz zgłosić nawet wstępny szkic projektu, ale oczywiście możesz załączyć wszystkie materiały graficzne, aby umożliwić nam dostrzeżenie kreatywnego potencjału Twojego pomysłu. Dla nas jeszcze bardziej interesujące od końcowego pliku wektorowego z logo są wszystkie idee, które doprowadziły do jego opracowania, wszelkie jego warianty i źródła inspiracji.
Nagrodzony pomysł na logo będzie punktem wyjściowym, na podstawie którego opracujemy nowy znak Pixartprinting.

FIRMA

Pixartprinting, spółka założona w 1994 roku przez Matteo Rigamontiego, specjalizuje się w świadczeniu internetowych usług poligraficznych, takich jak wydruki małoformatowe (magazyny, katalogi, pocztówki, naklejki, etykiety, foldery itp.), wydruki wielkoformatowe (reprodukcje w wysokiej rozdzielczości, plakaty, bilbordy, transparenty, ekspozytory itp.), opakowania, nadruki na tkaninach i wiele, wiele innych. Pixartprinting liczy dziś 500 pracowników, około 250 000 aktywnych klientów z całej Europy i średnio 8 000 zrealizowanych artykułów dziennie. Produkcja ma miejsce w głównym zakładzie produkcyjnym w Quarto d'Altino (VE). Dzięki parkowi maszynowemu najnowszej generacji, który nie ma sobie równych w Europie, Pixartprinting zapewnia szybką dostawę zamówionych produktów zarówno w kraju, jak i za granicą. Znakomitą obsługę klienta zapewnia ponadto dział customer care, składający się z wielojęzycznego zespołu wykwalifikowanych pracowników. Głównym udziałowcem spółki Pixartprinting jest posiadająca 96% udziałów spółka Cimpress, światowy lider branży internetowej poligrafii.

WARTOŚCI FIRMY

Filozofia firmy opiera się na poszanowaniu człowieka i środowiska, stanowiącym niezbędną wartość w budowaniu wszelkiego rodzaju realcji.
Nasze wartości to: innowacyjność, jakość, konkurencyjność, najnowsza technologia.

CEL

Wszędzie tam, gdzie rodzi się pomysł na reklamę lub promocję, potrzebny jest wydruk na odpowiednim nośniku w odpowiednim formacie. Dotyczy to wszystkich, zarówno osób prywatnych, jaki firm.

WYMAGANIA TECHNICZNE

Projekt logo musi być zapisany w formacie jpg, tiff lub pdf. Możesz załączyć do niego wszelkie materiały graficzne i tekstowe, które mogą pomóc nam w pełni zrozumieć potencjał kreatywny Twojego projektu.

Projekty zgłaszane do konkursu muszą być pracami oryginalnymi i niepublikowanymi.

Jeśli chcesz dołączyć zdjęcia ukazujące propozycje przykładowego wykorzystania stworzonego przez Ciebie logo, możesz wykorzystać obrazy ze stocku (ze znakiem wodnym), przeznaczone wyłącznie do użytku wewnętrznego, w celu umożliwienia nam odpowiedniego ocenienia i pełnego zrozumienia Twojej propozycji.

W plikach przesłanych na stronę Zooppa nie mogą znajdować się żadne odniesienia do ich autorów. Zooppa nie będzie przekazywała klientowi plików zawierających dane pozwalające ustalić tożsamość autora.

Zwycięzca konkursu może zostać poproszony o współpracę z firmą Pixartprinting przy realizacji projektu (przewiduje się możliwość uzgodnienia przeznaczonego na to budżetu z autorem).

Instrukcje przesyłania plików: w pierwszej kolejności należy załadować plik obrazu z podglądem projektu (w formacie jpeg, png lub gif). Następnie będzie można wgrać dodatkowy materiał (prezentacje, obrazy, propozycje zastosowania) w formacie .zip

PAMIĘTAJ: Wgląd w Twój projekt będzie miała wyłącznie firma Pixartprinting, która zobowiązuje się do nieudostępniania go osobom trzecim na żadnym etapie konkursu.

DOSTĘPNE MATERIAŁY

Wszelkie informacje o naszej firmie dostępne są na stronie www.pixartprinting.pl
Dowiesz się z niej, kim jesteśmy i do czego dążymy.
Nie znajdziesz tam jednak żadnego pliku wektorowego z aktualnym logo, ani innych informacji, które mogłyby wpłynąć na Twoje pomysły — jesteśmy gotowi na wszystko!

DO CZEGO ZMIERZA KREATYWNOŚĆ

Nagrodzony pomysł na logo zostanie zrealizowany przez wewnętrzny zespół kreatywnych specjalistów z naszej firmy lub bezpośrednio przez jego autora (przewiduje się możliwość ewentualnego uzgodnienia przeznaczonego na to budżetu z autorem).
Przesłane projekty graficzne będą widoczne wyłącznie dla klienta. Wszystkie nienagrodzone pomysły na logo pozostaną własnością ich autorów.

NAGRODY

Ze wszystkich zgłoszonych projektów Pixartprinting wybierze, według własnego niepodważalnego uznania, najlepszą propozycję, która zostanie nagrodzona kwotą 5000 euro brutto**.

Ponadto wszyscy użytkownicy, którzy prześlą projekt logo, otrzymają prawo do 50% zniżki na kolejne zamówienie w Pixartprinting.

**W nagrody pieniężniej zostanie potrącona zaliczka na podatek w wysokości 25%.

UWAGA

Aby wziąć udział w tym projekcie Zooppa, należy zaakceptować postanowienia niniejszej noty oraz Ogólnego regulaminu konkursu.

Do niniejszego konkursu nie można zgłaszać symboli, logo ani obrazów pochodzących ze stron stockowych. Wszystkie przesłane materiały muszą być materiałami oryginalnymi.

Wgrywając projekt na stronie Zooppa, użytkownik oświadcza, że jest właścicielem wszelkich praw do niego i że nie narusza żadnych praw autorskich. Należy więc wgrywać wyłącznie treści własnego autorstwa, pod rygorem wykluczenia z konkursu.

Dla każdego wgranego projektu należy obowiązkowo wypełnić „Zaświadczenie o prawach autorskich” i przesłać je na stronie Zooppa razem ze zgłaszanym projektem.

Autor wybranej propozycji zostanie poproszony o dostarczenie źródłowego pliku projektu oraz przekazanie wyłącznej licencji na jego użytkowanie za pośrednictwem kanałów online i offline.

W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości w związku z konkursem, przejrzyj poświęcone mu forum lub napisz do zespołu Zooppa Italia na adres zooppa.ita@zooppa.com

WEŹ UDZIAŁ

Wszystko jasne? Prześlij swój projekt, a otrzymasz 50% zniżki na kolejne zamówienie w Pixartprinting.

Masz czas do 1 wrzesień 2016 r.